halloj!


Hej på er! Min dag började lite si så där! Var jätte trött i morse och ville bara krypa ner under täcket! Men jag hade prov så det var bara att gå till skolan, provet gick bra faktiskt eller det kändes så! Efter provet hade jag håltimme i 3 timmar så jag åkte in till stan och möte Linnea vi myste i solen några timmar! Hon räddade min dag! Sen var det tillbaka till skolan igen och skriva prov nr 2 för dagen gick så där! i morgon ska jag ha prov igen och om jag fixar det i morgon är jag klar med engelskan! Håll tummarna för mig i morgon !?

Nu i kväll har jag precis skrivit klart en rapport som jag för någon sekund sedan skickade in känns väääldigt skönt! Prov och inlämningar bara hänger över mig just nu bläää. Alla 93:or håll ut snart slut snart slut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0