en jätte bra dag!


Idag har jag varit med min bäste vän på Style by Tyra öppningen i stockholm och kom precis hem! Det var hur kul som helst! Vi träffade några sköna typer i kön och så fick vi även goodiebags woho! Var kanon grejer i också kan visa i morgon vad det var! Vi fick även en bild med Tyra haha. Och den kommer inte synas på bloggen! Köpte även i butiken ett halsband och två ringar kan lägga upp bilder senare!



Så här trött är jag just nu och tänker gå ögonaböj (som mamma säger) till sängen och läsa lite i min bok sedan sova några timmar innan man ska upp till skolan igen woho... Men i morgon är det ju freeedag! Från den ena till det andra kolla bilden till och med mina lockar har hållt idag fast jag har stått i snö i en kö i tre timmar! Måste vara min lyckodag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0