stress!


Idag hade vi spexfoto i skolan och vi skulle vara dära 8! För vi skulle göra i ordning allt. Jag hade satt min klocka på 06.00 för att kunna fixa mig i lugn och ro eftersom vi skulle ha enskilt foto också. Lugn och ro vart det ju inte direkt. Jag vaknar 07.30 och då måste jag entligen börja gå till tåget för det tar en kvart att gå. Så jag slänger på mig ett par jeans hinner inte byta tröja så springer i väg i pjamaströjan underjackan och springer iväg hann inte ens kissa! Så på en kvart har jag hunnit gå upp sätta på mig,packa och springa som en idiot till tåget men jag HANN! Tänk om jag hade missat spexfotot !? hade aldrig förlåtit mig själv och mobilen hade inte heller förlåtit sig själv om man säger så! Nu är jag hemma och nu ska jag bara ta det lugnt! Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0