lördag




Hej på er! Idag ringde klockan 06.30 för jag skulle upp och jobba. Jag skulle åka moppe till jobbet och när jag kommer ut kommer jag på att det är 4 GRADER! Piss kallt var det! Fy! Alex följde också med så lämnade av honom innan jag åkte till jobbet och sen när jag är 2 min ifrån jobbet står två polisbilar längs vägen och jag panikar sönder haha! Fick blåsa i en sån där alkoholtest grej och jag klarade mig fint! Och fick åka vidare! Varför blir man så nojjig så fort man ser snuten? Han var så trevlig så! Jag jobbade i allafall från 8 till 4. Nu är jag hos älsklingen och vi ska strax gå hem till Leon och äta, det ryktas som tacos! mums! Ha en bra lördag mina vänner! Tjingeling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0