DISS!

Idag har jag fått lära mig något som stör mig SJUKT mycket. Vet ni att minst 500 personer i Sverige varje år dör av PASSIV RÖKNING!? Och det här är väl verkligen inte okej? Om en rökare dör av rökning så är det upp till han/henne. det står för fan på paketet RÖKNING DÖDAR om man inte är helt IQ befriad förstår man att det är skit man stoppar i sig och man kan dö av det och då kan man ju inte bli förvånad om man blir sjuk senare i livet, men det är upp till dom. Men om jag skulle bli sjuk pga utav någon annan röker skulle jag bli galen! Jag vill ju inte ha skiten! Och man kan inte undvika ciggarettrök i dagens samhälle folk röker överallt! Ni som röker, en anlening till att sluta röka kanske? eftersom ni bidrar kanske till någon annans död. Dagens goda gärning att ge er en anlening till att sluta röka eller hur? Jag skulle inte kunna ha det på mitt samvete i allafall.
Snälla fimpa för andra och ditt egna bästa!
(det är vad jag tycker sen finns det ju självklart andra som säger i mot...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller helt klart med dej!

2011-10-20 @ 22:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0