FET DISS!


Vad fan är problemet ? killar och tjejer skaffar flick/pojvän men då behöver man tydligen inte sina vänner? men när den dagen kommer då han/hon lämnar en ja då duger man! haha snälla jag är ingen toffel! det är liksom bara att inse det, som man bäddar får man ligga! Jag har pojkvän med det ändrar ju inte min relation till mina vänner? jag älskar mina vänner och släpper dom inte! jag behöver dom lika mycket som dom behöver mig haha hoppas jag! Nej men det jag ville säga är att jag är såååå trött på vänner som är så jävla beroende av den man är tillsammans med! Visst va gärna det men tro inte att jag tänker acceptera att alltid få komma i andra hand!

FET DISS PÅ DETTA!



Foto: Linda Malmström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0