my hero




Jag är inte perfekt, men vem är det då? Jo du. Du ser inte mig som den jag borde vara utan för den jag är. Det är du som tror på mig när jag själv inte gör det. Det är du som säger åt mig att jag kan när jag har slutat kämpat. Det är på din axel jag lutar mitt huvud imot när mina dagar är lite si och så. Jag har spenderat över 4 år med dig, fyra år kan inte förstå hur fort det har gått. Men jag ångrar inte en dag! Du är inte som alla andra älskling. Du är det abslout finaste som finns i mina ögon. Många säger till mig: tröttnar du aldrig? Nej det gör jag inte, jag kan inte bli mer lycklig över att jag har en pojkvän som du. 
You are my hero, i love you ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0