min dag




Herregud va jag är trött.. hej förensten! det var ett tag sedan jag skrev! Men jag jobbar nu sex veckor från 06.00-14.30 varje dag så när jag kommer hem sover jag och jag går och lägger mig runt tio så jag har liksom inte haft tid! Det är verkligen någon som inte tycker om mig,Sverige bjuder på strålande väder NÄR LINDA JOBBAR och bjuder på skit väder när LINDA ÄR LEDIG! Så sjukt störande! Just nu sitter jag hemma hos alex jag bor här för tillfället. Jag är på sjukt dåligt humör just nu för jag är trött som en jäkla gris! Att gå upp fem är inte riktigt min grej.. men pengar är pengar eller hur? Nu kommer alex, Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Kristoffer AKA jobbarkompis

KlagarN? ;)

Var glad att vi inte är på "the other side" eller något lika hemskt ;)

2011-06-30 @ 17:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0