Grejer ni kanske inte visste om mig

  • Jag är alltid jätte nervös när jag ska tävla för förlora finns inte i min skalle!
  • Det abslout äckligaste jag vet är pador!
  • Jag har haft rött hår flera gånger!
  • Min största rädsla är att bli gammal!
  • Jag har spelat fotboll i tio år
  • När jag blir arg kan det lätt gå ut över andra
  • Min dröm är att bli fotograf och polis
  • Jag tycker livet är mycket roligare som 18 barre
  • Jag bryr mig alltid mer om andra än mig själv..
  • Jag har jätte svårt för att sitta still
  • Jag är svag för människor som kan sjunga
  • Jag kan inte hålla rent i mitt rum mer än vecka..
  • Jag har problem med mina knän och höft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0