god kväll!

Tjaa! Nu är det HELG! så jävla underbart! Jag har jobbat hela veckan 06.00 till 14.30 så ska bli så skönt att få sova ut i morgon! Men jag kan inte ligga och sova hela dagen eftersom det är midsommar i morgon och jag ska upp och baka tårta som jag ska ta med mig till Camilla vi och några till ska umgås grilla osv,mys! Det abslout bästa med midsommar är när mamma tar upp våran egna potais ur landet, herregud vad det är gott! Just nu sitter jag i min kära onepeace och myser framför cops på tv, ovanlig ? nej inte mycket va? kollar alltid på det känns det som! Nej nu ska jag fortsätta kolla på idioterna som får indraget körtkort haha! Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0