igår kväll


Tja på er! Igår jobbade jag hela dagen! Efter jobbet åkte jag hem för att äta middag och spendera lite tid med familjen. Senare åkte jag alex in till Fridhemsplan och möte upp felicia,max,markus,camilla och en kompis till henne! Först satt vi på en vanlig krog (i 100000 plus grader) Sedan runt halv tolv åkte vi in till sture plan och var på en klubb hela kvällen. Kvällen vart skit lyckad! Jag var trött som ett as eftersom jag gick upp fem och kom hem runt halv fyra på morgonen! Så vart nästan ett dygn! Jag behövde inte dejta kudden länge innan jag somnade kan jag lova!

I morgon blir det att åka in till våran fina storstad igen med alex. Sedan är det nästa vecka är det jooooobb som väntar! Bara kämpa på nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0