visste du att ?


Jag har haft en spricka i mitt lillfinger ?

Att jag har en höftskada sen flera år tillbaka ?

Att jag hatar svarta strumpor ?

Att jag har en pojkvän som är halvtysk ?

Att jag har spelat fotboll i tio år ?

Att jag har haft en kanin som hette Svante ?

Att jag äääälskar fotboll ?

Att jag har en katt som heter Babsan ?

Att jag har haft en fisk som hette Nemo men också en vattensnigel haha!

Att jag aldrig flygit flygplan ?

Att jag inte kan ha städat i mitt rum, det blir stökigt direkt ?

Att jag är världens sämsta förlorare ?

Att jag älskar att retas ?

Att jag bara äter plommon/nektariner och sånt om dom är lika hårda som äpplen!

Att jag hatar varm sås, finns undantag som t.ex jordnöttsås men brunsås och sånt går fett bort!

Att jag lyssnar på exakt all musik jag har ingen favorit ?

Att jag har färgat mitt hår rött flera gånger ?

Att jag mår som allra bäst på sommaren ?

Att år 2006 var det sämsta året i mitt liv ?

Att jag inte tycker om mat från havet ?

Att jag blir bra humör när jag endast umgås med min kamera ?

Att jag redan har planerat mitt liv sex år framåt ? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0