tjääna!







Tja idag har jag varit i skolan, förvånad ? nej eftersom jag ska gå där i ett och ett halv år till, fucking love it.. Aja i skolan hade vi historia och efter det skulle vi ha psykologi men nej den var inställd så fick sluta klockan ett värd skoldag men ändo skönt att slippa! Efter plugget tog vi tjejer en fika och snacka massa strunt, mys! Sen tänkte jag gå och möta mamma så vi kunde ta sällskap hem så jag gick ända till hennes jobb "nej tyvärr hon har gått" och då kollar jag vid pendeltåget på coop och vie till och med på keramiken där hon håller till ibland! Sen när jag sitter på tåget ringer jag hem då är hon självklart hemma.. asså aah otur eller vad ? Här anstränger man sig för att vara snäll haha! skit samma, vad tycker ni om min nya tröja då? jah var osäker när jag hade köpt den men nu tycker jag om den! Kul info jag vet haha.. Aja tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0