perfekt kväll.





Tjaa folket, är väldigt dålig på att blogga nu för tiden vet inte varför har väll inget intressant att skiva aja vem bryr sig. På dagen idag har jag bara chillat galet, fotbad i morse, städat mitt rum hallelujah! , duschat. Och på kvällen möte jag världens bästa brudar och köpte mat för att sedan gå hem till louise och umgås, mår så underbart bra när jag umgås med dom brudarna, vi träffas ju inte lika mycket längre men när vi gör det blir allt som för helt perfekt helt enkelt! Jag kom hem runt ett tror jag och från dess har jag pysslat med mina bilder, ovanligt va ? I morgon ska jag umgås med tjejerna från klassen, mys!, och sedan ska jag hem till min ny opererade pojkvän och ta hand om honom, fy lider med honom! Aja det är väll allt jag hade på hjärtat! Peace ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0