Grejer jag älskar


Mina vänner, dom är liksom mitt allt

Min familj

Min pojkvän

Skratta älskar att skratta tills jag får kramp i magen

Sommar, det är en tid då jag mår riktigt bra

Morfars makaroner finns inget bättre haha !

Fotboll, måste jag förklara ? det är bara bäst.

Min kamera, den är min bästa vän vissa dagar

Musik, musik är min drog

Sälen, det är det ända stället man ville vara på på vintern

Sova, vet att man inte ska sova bort livet men det är ju så skönt!

Utomlands, äälskar att komma bort från Sverige ibland

Sena sommar kvällar med nära och kära

Åka motorcykel

Bada, när jag väll har kommit i kommer jag inte upp!


Aja jag ääääääääääääälskar så mycket mer men va fan man kan ju inte rabbla upp allt ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0