vänner som är svårt att leva utan.




Glömmer aldrig..!



Dom kvällarna betyder allt!



Jag älskar dig Louise Lindhe!



Ni har tagit in er långt in i mitt hjärta på den här korta tiden vi har känt varann, jag älskar er!



Världens bästa tjejer!



Många härliga år nu !



Minnen..!



Sötnos love you !



Världens bästa!



Haha då livet var som bäst!



Fina människa!

Ville bara säga att ni betyder grovt mycket! Finns här för er alla! ♥
(Har inte bild på allt och alla men gjorde så gott jag kunde, Ni vet vilka ni är!)


Kommentarer
Postat av: Louise

Gud va söt du är gumman! Jag älskar dig mest dagiskompis!! <3<3<3<3

2011-02-10 @ 17:13:28
URL: http://louiselindhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0