Tisdag


Hej alla! Idag har det varit en låååång dag. Har sovit jätte dåligt inatt. Va i skolan och fick veta att vi fick VG+ på våran pedled uppgift känns helt okej. Sedan hade vi svenska som jag gick till tidigare ifrån för jag skulle till vårdcentralen. Efter det har jag varit med valle hon fick en liten present som jag köpt till henne i London och efter det åkte familjen och köpte julgran! Och nu sitter jag i soffan och ska snart se på desperata! Mycket jag hunnit med idag känner jag. Kommer sova gött i natt!



Mamma var snällis så jag fick min favvo glass när vi var och handla och det ska jag äta
till Desperata, kanon avslutning på kvällen. Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0