facebook




Alltså var händer med facebook? Hur beroende är inte folk!? Jag är så trött på folk som: Uppdaterar allt dom gör "nu gick jag från soffan till köket" det är ungefär på den nivån, sen på folk som ska checka in när dom går och tränar och fotar sig själva "hej hej nu är jag och tränar på gymmet" Samtidigt tänker alla deras vänner "nej det gör du ju inte? Och vuxna människor haha jag räknas visst som vuxen höhö.. nej men dom som är 30+ dom skriver alltid men massa punkter och hjärtan? ungerfär: "Nu sitter jag och äter.................................det är gott" eller: ♥Nu♥är♥det♥fredag♥. Jaa en sån här grej kan jag sitta och fundera på en torsdags kväll.. tjohej!   


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahahaha de där m punkter o hjärtan e så sant!!! Men de df ja tagit bort min fajsbook vet du hur skönt det är?????? Vet inte om ja ens vill ta tillbaka den.

2011-12-02 @ 18:07:19
URL: http://unikingenannanlik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0