Linda har tråkigt

Innan jag dör vill jag:

Åka till:
Grekland
Frankrike
London
Maldiverna
Kina
Disneyland i paris

Jag vill:
Ta motorcykel kort + köpa motorcykel
Ta körkort
Gifta mig (Viktigt!)
Kolla fotboll i Barcelona
Se bajen vinna guld igen!
Öppna min egna fotostudio (vill vill vill!)
Bli Polis (finns typ inget annat som jag kan tänka mig just nu)
Tåg luffa med Alex
Flytta hemifrån och bo nära vattnet

(Kom på att jag inte kan rabbla upp allt, jag vill ganska mycket haha!)

Mina bra sidor:
Jag bryr mig mycket om andra människor
Jag tror på folk även fast dom inte kan se det själva
Jag är envis som en gammal get
Jag är tävlingsinriktad

Mina dåliga sidor:
Morgon trött!
Dålig förlorare
Jag glömmer bort mig själv ibland
Kan lätt glömma bort det posetiva

Jag älskar:
Min familj
Mina vänner
Sommar
Fotboll
Fota

Jag hatar:
Falskhet i människor
Svikare
Att förlora och att ha fel!
Politik
När människor inte låter andra ha sin åsikt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0