Måndag.

Tja känner att jag inte har skrivigt på ett tag, anledningen till det är väll för att jag har haft bättre för mig helt enkelt. Just nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på musik. Pappa jobbar sent, mamma är på jobbmöte och min brosa är inte hemma för tillfället så vad betyder det ? Jo att jag måste laga mat.. Inte min starka sida. I Helgen tänkte jag vara lite gullig och göra bananasplit till min pojkvän och vi hade ingen chokladsås hemma så då tänkte jag göra egen och så fort jag vände ryggen till hade jag bränt allt socker i kastrullen yääh.. det sitter ju som sten! och så vart det med den bananspliten.. haha okej ingen bryr sig. Men nu ska jag röra mig i mot köket för i ett försök i allafall och efter det kanske plugga lite, tanken som räknas eller hur ?



Foto: Linda Malmström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0