Måndag.









Hallu, idag är det måndag.. Men var en helt okej dag. Slutade tidigt och åkte till skärholmen för att möta mamma vi handla lite i skärholmen/kungens kurva. Köpte: en ny hårborste tro mig det behövdes! av någon anledning använder jag alltid våra hårborstar när jag färgar håret haha sorry mamma! Sen köpte jag ett halsband och en tröja helt enkelt för jag fastna för dom! pengar är ju ändo till för att köpa saker. Köpte även en filt till min säng blir så kallt på nätterna! Och självklart köpte jag årets julkalender, snygg eller hur ? ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

Linda! Börjar typ gråta, du är så söt! Tack för att du finns och för att du är en så bra vän, jag älskar dig! <3 skitfint halsband förrästen!

2010-11-15 @ 19:17:58
URL: http://eragefalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0