F#!U%@C#"%K!

Ibland blir jag bara så sur på mig själv! Jag frostar av frysen hemma just nu
för jag skulle få lite pengar för det. Så då var jag tvungen att packa ner alla
grejer från frysen i en påse för att lägga det i våran grannes frys så länge,
när jag entligen hade fått ner allting, går påsjävlen sönder! Aaah så då fick man
börja om från början!! Denna dag börjar inte bra! Och den jävla frysen droppar
så sjukt segt! Så nu kanske jag inte hinner se matchen idag! Inget går som 
jag vill idag! Förlåt men veckorna tills jag åker till Gotland kommer jag säkert
vara så här.. 



Ungefär såhär ser jag ut just nu..

Kommentarer
Postat av: Valeria

ring mig om du vill göra nåt lr bara vill prata <3 älskar dig

2010-06-20 @ 23:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0