Lite busigt sådär!

Nu är det såhär att det inte är Linda som skriver utan en kompis till henne!

Det går nästan inte att beskriva med ord hur glad jag är att du inte var den där tjuriga personen som jag först trodde. Nu när jag har fått lärt känna dig, så vet jag att du en en tjej med humor. På en hyfsat kort tid så har du fått veta saker om mig som det har tagit mig mig flera år att berätta för andra. Du är en helt underbar vän och jag vet faktiskt inte om jag skulle klara mig utan dig. Att du alltid ställer upp och att du bara är ett telefonsamtal bort är en grym tryghet jag har.
Jag vill att du ska veta att du är helt fatastisk min vän och vad som än händer så kommer jag finnas här för dig,
tveka aldrig.
"sanna vänner stannar kvar när dom andra har gått" - sjunger Carola och sant har hon.
Du kommer inte bli av med mig i första taget.
Vi har en del minnen att se tillbaka på och fler ska det bli, right?

Jag älskar dig och jag hoppas att du vet det.


/Din vän Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0