vad gör man ?



nej jag är inte alltid glad, speciellt inte när det gäller val som jag har gjort. Känner att jag
har satt för stor press på mig själv när det gäller skolan. Asså visst jag tyckte nian var jobbig
men jag klarade mig liksom, och nu kommer man till gymnasiet och allt bara rasar !? Man känner
att inget lönar sig. Det finns dom som är duktiga i skolan och inte behöver plugga som får topp betyg,
men jag pluggar och ändo går det inte som jag vill! aah men jag ger mig inte! Har jag gett mig in på det
så ska jag slutföra det också. Punkt slut. ♥

Kommentarer
Postat av: louise

fortsätt kämpa hjärtat , jag vet att du kan och du är alltid bäst för mig , glöm inte det! jag älskar dig dagiskompis <3<3

2010-01-10 @ 22:51:55
URL: http://louiselindhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0