om jag säger "jag älskar dig" så menar jag det.



Älskling jag vet att jag inte är allt jag borde vara. För mig är du värd allt! Det går
inte en dag utan att jag tänker på dig. När du kom in i mitt liv var allt som mörkast,
men efter att ha fått den kärlek du har gett mig så förändrades min hela livsstil, nu
ger jag inte upp lika lätt längre, för varje gång jag faller säger du "och det är anledningen till att resa sig igen"
du får mig till att vilja vakna nästa morgon. Det går bara inte att beskriva vad du är för mig, du är verkligen allt!
Jag älskar och kommer jag göra tills den dagen jag tar mitt sista andetag.

4/3-07 då dröm blev verklighet 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är speciell <3! älskar dig

2010-01-28 @ 23:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0