något som stör mig enormt..


När ska folk börja inse att man inte klarar sig utan vänner ? Finns hur många nära vänner till mig som helst som har sagt "han/hon bryr sig bara om hennes pojkvän/flickvän" och där var den vänskapen död liksom. Varför använder inte folk huvet !? Är så trött på alla ledsna ögon när någon säger så.. Har själv vart med om att kompisar tar kärleken före vänskapen, vad är det man säger ? "kärleken kommer och går men vänskapen står kvar" om man då själv står kvardåra.. Jag har ju själv pojkvän och han är min ögonsten men mina vänner betyder precis lika mycket för mig för det! Jag gör allt för dom inget kommer i mellan min vänskap till mina vänner inget! Aja vet inte varför jag skrev det här men blir så sur/ledsen på en del ibland..

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Broes before hoes!

2010-12-25 @ 22:27:32
Postat av: Louise

Förstår precis vad du menar gumman! Synd att du inte kunde ikväll men vi får ses på lovet för jag saknar dig! Love you meeeest <3<3

2010-12-26 @ 16:11:17
URL: http://louiselindhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0