Vi fixar detta år också!



Jag trodde verkligen inte att jag skulle släppa in nya männsikor så djupt när jag började gymnasiet.
Jag har svårt att öppna mig för nya människor. Men dessa tjejer vill jag aldrig leva utan! Ni är helt
underbara. Emelie, du är så himla äkta, jag känner att jag verkligen kan prata med dig när jag behöver
och du får alltid fram dom där orden jag behöver höra precis då. Johanna, vi är så lika, känns som jag har
känt dig hur länge som helst! Du tror på mig och det är viktigt för mig. Julia, Du är en person som jag verkligen
ser upp till, du verkligen bryr dig om alla och därför är du så omtyckt gumman!

Det jag vill komma fram till: Jag älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: johannapanna

aww får nästan en liten tår!genom alltd vännen<3

2010-08-24 @ 20:52:59
URL: http://typjohannas.webblogg.se/
Postat av: emelie

nej fan va gullig du är! du ska veta att du betyder sjukt mycket för mig och jag finns alltid här för dig glöm aldrig det! jag älskar dig <3

2010-08-24 @ 20:53:48
URL: http://eragefalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0