29 frågor och svar.

1.HUR GAMMAL ÄR DU OM FEM ÅR?
22.
2. VEM TILLBRINGADE DU MINST 2 TIMMAR MED IDAG?
Alexander. 
3. HUR LÅNG ÄR DU?
1.65 ? 
4. FÖREDRAR DU ATT RINGA ELLER SKICKA SMS?
SMS!
5. NÄR SÅG DU SENAST DIN MAMMA?
Haha hon är i köket ?
6. VILKEN ÖGONFÄRG HAR DU?
Blå 
7. VILKEN ÄR DIN FAVORITPLATS?
I hans famn. 
8. VILKEN PLATS FÖREDRAR DU MINST?
skolan ?
9. VAR TROR DU ATT DU BEFINNER DIG OM TIO ÅR?
Hmm i ett stort hur i hollywood kanske ? haha
10. VAD SKRÄMDE DIG OM NATTEN SOM BARN?
spökerna under sängen såklart haha.
11. VAD FICK DIG ATT VERKLIGEN SKRATTA SENAST?
När jag och Emelie lyssnade på det vi hade gjort i studion.
12 . HUR STOR ÄR DIN SÄNG?
140.
13. HAR DU STATIONÄR ELLER BÄRBAR DATOR?
Bärbar! 
14. HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I DIN SÄNG?
typ 15 ?
15. VILKA STÄDER HAR DU BOTT I?
Stockholm.
16. FÖREDRAR DU SKOR, STRUMPOR ELLER BARFOTA?
vad är det för fråga ? Barfota då haha.
17. ÄR DU SOCIAL?
Ja det är jag nog.
18. VILKEN ÄR DIN FAVORITEFTERÄTT?
Hmm greksallad.
19. TYCKER DU OM KINAMAT?
MUMS!
20. TYCKER DU OM KAFFE?
BLÄÄ.
21. VAD DRICKER DU TILL FRUKOST?
haha !?
22. SOVER DU PÅ NÅGON SÄRSKILD SIDA?
Hur vet man det om man sover?
23. KAN DU SPELA POKER?
njaa..
24. TYCKER DU OM ATT MYSA?
Ja vem gör inte det ?
25. ÄR DU EN BEROENDE MÄNNISKA?
hmm nej det tror jag inte.   
26. FÖREDRAR DU HAVET ELLER BASSÄNG?
Havet.
27. VAD SPENDERAR DU HELST PENGAR PÅ?
kläder (a) 
28. VEM ÄR DEN ROLIGASTE MÄNNISKAN DU KÄNNER?
Haha denna var svår. Markus tror jag.
29. SOVER DU MED GOSEDJUR?
Hehe ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0