Tjoo,

Heej som sagt det vart en sen kväll i stan kom inte hem förns runt elva tiden, jag och ellin hitta på en massa skoj i stam först åt vi middag sedan kolla vi runt i stan köpte lösnaglar tex, det där spelet jag som jag skulle köpa fanns inte suuck! Efter alla affärer hade stängt alltså klockan sju så åkte vi in till gamla stan och satt på ben & jerrys glass bar i kvällssolen var riktigt mysigt, efter det så gick vi till slottet och snacka med dom som vakta slottet dom tog tydligen lumpen dom skulle stå där hela natten, kuuul not. Sen satt vi nere vid vattnet och fota och sedan åkte vi hem och nu har vi precis fixat mina naglar blev riktigt nöjd. Mer än så händer nog inte idag. puuss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0