Linda har en dååålig dag!

I morse var jag hur trött som helst! Sen när jag var på väg till skolan kom jag på att jag glömde mobilen så jag gick tillbaka igen och sen när jag skulle hämta den hitta jag den inte så fick gå till skolan utan mobil vi hade nationnel proven i mate direkt på morgonen så hade inte tid att leta, jag han inte ens klart provet i morse det var i för sig t uppgifter men man tappor ju väldigt mycket poäng där i allafall, Sen efter lunchen skulle jag och Louise sjunga upp för våran musik lärare man skulle framträda och det skulle påvärka vårt betyg bra som vi är fick vi mvg det var väll det som var det bra med dagen. Men på slutet av dagen fick jag veta att jag har fått en till igvarning i no, asså shit no är inte min grej! Såska skriva omprov igen suuuuck! Så nu har jag hur mycket som helst att göra! Jag jag som redan tycket det! Så nu känner jag bara hur min panik är på väg att bryta ut.. Och just det blir ingen tyskland/greklands semester great.. Allt går åt skogen just nu, fan fan fan!

 
som sagt linda har en vääldigt dålig dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0