Hello!

Idag har det inte hänt så mycket i skolan en helt vanlig tråkig dag helt enkelt. Efter skolan så var jag med valle vi bakade en jääte misslyckad kaka som vanligt alltså hahah. Vi har fotat typ fyra hundra bilder också haha nej jag överdrev 29 var det visst. Valle gick precid hem, i kväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra men klockan tio är det i allafall fråga olle så himla klockrent program! Det är så himla fint väder i kväll det som det vill att jag ska gå ut och gå eller nåt haha (a) får se men jag tror jag går ut och rensar huvet lite i allafall, kan vara bra just nu. Asså herre gud va mycket jag saknar alex! Och jag åker ju till göteborg på fredag så kommer inte se sötnosen på jätte länge! Vi skulle gå på hammarby-kallmar i dag men båda hade så mycket att göra i skolan, så vi ses förmodligen nästa fredag, just det! Då är der rixfm i kungsan! EMD ska vara där och måns och dom haha super! Hoppas ni har haft en bra dag puuussen!


Haha för vi är världens största nördar, jag älskar dig gumman! <3

Kommentarer
Postat av: Valeria

hahah sant sant x) Älskar dig me Bästis<33

2009-05-06 @ 23:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0