Linda har varit duktig! ;o

Nu är jag faktiskt klar med svenska uppsattsen och engelskan, super skööönt! Snart ska jag börja med son också.. Snacka om att man måste jobba för sina betyg, just det! fick tillbaka matte provet idag och jag klara det, vart så himla glad thihi. Pappa kom hem precis och han ska göra middag i dag, hur ska det gå? haha nej var elak jag är, det blir soppa i dag eftersom mamma inte är hemma och då blir de det haha. I kväll är det ballar av stål, inte missa inte missa! det är ju hur kul som helst! Efter jag har ätit ska jag plugga matte, så jag kan andas lite i morgon. Den här veckan är verkligen as jobbig! Och jag ska hinna träffa Lottie i veckan också måste tänka igenom i kväll vilken dag jag ska hinna det, jag vill verkligen träffa henne det var jätte länge sedan, så det ser jag verkligen fram i mot. Nej nu ska jag plugga vidare, puuussen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0