två veckor och fem dagar kvar..

Heej i morse ringde klockan 06.10 för att jag skulle åka till jobbet suuuck men men dagen var rätt så seg men nu är den klar måndagar är alltid värst. oj jag har glömt bort och säga vad jag hr gjor i helgen i fredags var jag med julia vi fixade med bilder och kollade på film myys! Och lördags var det stan som gällde jag och elin och då köpte jag två nya bekinisar halsband och örhängen och ett par badbyxor till älsklingen. på kvällen åkte jag och elin ut på djurgårn till grönan och åkte en massa och hade skoj!  och i söndags var stora daniel här med sin tjej så dom åt middag här trevligt trevligt. ja det var typ min helg.

Haha gissa vem som ska till gotland under stockholms veckan!? tur ska man ha ibland, niclas fyller arton när vi är där så han lär ju ha kul haha (a) Älskling kommer över till mig på fredagen så det blir super najs! haha sssh men han ska få en upplevelse där han aldrig har gjort förrut.

Nu har jag nio dagar kvar på mitt jobb sen ska jag BARA chilla hela sommaren och så himla trött på att inte kunna koppla av. men snart snart så!

Just det omg får veta om jag kommer in på mitt första val på gymnasiet hoppas hoppas hoppas! Men sidan är typ bombad av alla som kollar så kommer inte in! ah! Aja får försöka senare.

I kväll så ska jat vara med elin och david som jag typ inte har träffat på typ hundra år! Och nu så smsa han mig och sa att han var i stockholms så vi ska typ ner och bada. skönt i den här värmen! Gud vilket långt inlägg det vart. ha det bäst. puss!



haha fy fan asså men elin det var kul  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0