tisdag,

Hellu idag är det tisdag och idag har jag typ varit sur och arg på precis allt och alla, fråga inte varför. Efter skolan skulle jag ju ha åkt till stan med älskling men morfar fyllde år så kännde att jag ville fira honom, förlåt alex. Och nu har jag kommit hem ska strax duscha för har bal i morgon och håret måste vara torrt tills i morgon för du ska jag ha stora lockar i håret blir nog super, Innan balen ska vi hem till louise och ta en fördrink för sedan ska vi åka med våran rosa cadilac ner till balen, haha så jävla grymt! Jag har precis stukit min klänning, hihi jag lägger in bilder från balen på tordag tror jag för kommen antagligen hem mitt i natten i morgon kväll så du hinner jag inte. Jag hoppas verkligen att balen blir lyckad i morgon.

i morgon blir en jätte jobbig dag! Först ska jag va i skolan till klockan tolbv sedan ska jag ner till ballokalen som är i folkets hus för där ska tydeligen "festrådet" hjälpa till innan suuuuck. vi vill väkk också fixa oss!? Så jag lär få ta moppen hem och dit för att få tiden att gå i hop ah! Aja bara att bita ihop. Jag ska hem till elin innan också för hennes moster ska fixa mitt hår för hon ar varit frisör så det bilr nog tipp topp, så söt att hon ville hjälpa mig, tack!

I kväll är det desperata haha jag kan bara inte sluta kolla på det där programet! Aja men ha det bäst skriver på tordag, puss på er! P.s Alex hjärtat förlåt, jag älskar dig! <3



förlåt dåligt med foton i dag fota i allafall morfar födelsedags blommor,
haha, (a) puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0