Hello people!

Nu har jag varit hos älskling i två dar, myys. I går när alex var i skolan så var jag med markus hela dan eftersom vi har sommarlov daaah, och i dag så har jag och älskling bara varit hemma och degat klockan typ kvart i ett så körde alex mig till skärholmen för jag tog en buss därifrån till huddninge för jag skulle möta mamma där för sedan åka till flämingsberg för att kolla vart jag ska gå på måndag eftersom jag ska jobba.. och jag ska försöka se det på det positiva sättet jag försöker! Det där sjukhuset var ju hur stoooort som helst! Jag kommer nog inte hitta rätt även om jag ska vara där i fyra veckor, vi får se.

Just det! I tisdags så var jag på lotties student det var kul även om man inte kände så många, jag sa det i tisdags men grattis gumman! puuussen!

har tagit lite tråkiga fotan i dag (a)








Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jätteroligt att du kom! <3

2009-06-11 @ 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0