i går och idag,

var ju på match och bajen vinner så klart med två ett skönt! Matchen var riktigt bra faktiskt. sprang runt och fota typ hela matchen haha, om man har fått en systemis måste man ju använda den, right? Efter matchen mötte jag elin vid felinos sedan träffa vi jens och tim, vi gick ner och bada på kvällen fy fan va kallt! Och idag har vi också badat med tim jens och deras kompisar, det var lika kallt idag haha. Och jag kom hem för inte så länge sedan. och senare i kväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, är faktiskt väldigt trött. man vakna ju 20 över 10 i morse med "alexander kyckling" haha visst elin ? haha aja helgen har varit helt okej. och jag har inte någon lust alls att jobba i morgon! aja bara den här veckan kvar. puss!



  
 
(Klicka för större)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Äh! Heja GNAGET :)

2009-07-05 @ 22:39:27
URL: http://theworldismine.devote.se
Postat av: Hugo

Fanns det tjack i vår egen klack? Nä men en jävla massa hasch!

2009-07-06 @ 00:58:46
Postat av: ERIK!

Vafan hände med bilderna!! Buuuuuu, 1 2 3!!!!! VACKFYLLA.BLOGG.SE :D

2009-07-06 @ 01:00:44
URL: http://vackfylla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vafan erik vad har vi sagt om att bua ut folks bloggar ditt retarderade sär. skäms!

2009-07-06 @ 22:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0