Tisdags ångest! :O

Heej på er!
Förlåt att jag inte har skirvigt på länge,I lördags åt jag och niclas lunch hos mormor och efter det åkte jag valle julia louise och elin in till stan jag köpte en sommar klänning mitt i vintern haha och så köpte jag en tjocktröja det vart en lyckad dag. På kvällen så var jag med valle elis och fredde vi tittade på jalla jalla på kvällen den filmen var ganska rolig, med vid ca tolv gick jag och valle hit för hon skulle sova här. På söndagen försov vi oss för valle skulle vara hemma tolv med då vakna vi haha men men. På dan i söndags åkte jag och mamma till huddinge efter det så var jag hemma ett tag sen åkte jag till Mackan och efter jag hade varit där ett tag kom leon också länge sen man var med dom. Med typ halv elva eller vad den kan ha varit kom alex och hämtade mig för då kom gullungen brun och fin hem på eypten. Sen på kvällen var vi hemma och myste hemma hos honom. På måndag morgonen gjorde vi inte så mycket vi gick hem till alex pappa och sov där. Och i dag var jag och älskling och byte hans julklapp i kungenskurva. Det vart en lyckad dag. Och nu sitter jag här vid min kära dator igen fast borde städa så ska göra det snart. I morgon är det skola! omg jag orkar verkligen inte! ahh! Men men en termin kvar bara bita i hop som vanligt dåra. Ta hand om er, puuuss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0