Torsdag <3

Hejsan hoppsan!
I natt kunde jag verkligen inte sova! Jag låg och drog mig till tre för jag inte kunde sluta hosta så klockan tre gav jag upp om att kuna somna om så jag gick upp och letade efter hostmedicin men självklart hitta jag ingen. Så jag drack vatten och slängde i mig en halstablett sen gick jag och la mig igen, herregud har sovit ca två timmar i natt så var inte alls på huget i skolan i dag. Men när jag lyckads hoppa ur sängen i morse gjorde jag mig i ordning sen gick jag till plugget ca 08.10 dagen har varit som alla andra skoldagar skit trist men men. I morgon är den efterlängtade fredagen här! Älsklingen min ska komma hit super! Saknar dig honey! Efter skolan har det inte hänt så mycket jag elin och fredde pluggade matte det gick hyfsat bra tror jag. Jag hoppas jag klarar diagnosen på måndag! När jag jag kom hem från pluggandet så åt jag middag fisk det kan ju inte bli värre! Annars händer det nog inte så mycket mer i kväll, ska plugga lite och kolla på top model klockan åtta så himla bäst! Nej nu ska jag läsa bloggar och kolla på skor (jag som inte har några) som pappa brukar säga men jag tycker om skor (a) men jag tycker inte dom har haft så fina i butikerna när man har kollat så tänkte kolla på nätet om det finns något. Ha en bra kväll annars ta hand om er! puuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0