Torsdag <3

Hej alla glada!
I dag vakna jag 07.10 varje morgon är lika hemsk, varför är kudden mycke skönare på morgonen!? Men jag lyckades ta mig upp i dag också. I skolan hände inget speciellt alls men det var ju inget nytt. Läxförhöret på engelskan var muntligt som tur var eftersom jag inte hade pluggat på glosorna (a) I bland ska man ha tur! Efterskolan åkte jag till tumba för att möta mamma hon hade varit på besök på sjukhuset sen skulle vi handla. I morgon kommer jag npg inte skriva eftersom jag åker till alex i morgon så antagligen skriver jag på söndag kväll. Efter jag kom hem från tumba pluggade jag matte, jag har pluggat oerhört mycket matte idag, bra till mig själv haha. Och efter pluggandet så åt vi tacos snäll som mamma är. Sen sräda jag lite och nu sitter jag här. En ganska tråkig dag. Men den får duga. Förlåt för ett tråkigt inlägg! Men det händer inge kul just nu tyvärr, ha det bääst! puss på er, och trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0