Tordag <3

I dag ringde klockan 06.50 eftersom jag var för lat för att gå och duscha i går kväll så var jag ju tvungen att göra det i morse suck, men har bara mig själv att skylla. I skolan hände inte så mycket mer en att vi fick tillbaka matte proven, hade bara tre fel! Så jag fick göra b delen! Asså tänk er Linda Malmström fick göra b delen i matte! Haha så det var jag riktigt nöjd med i dag! Efter pluggandet bar det hem till sätra jag var med Lottie det var väldigt trevligt att träffa henne igen, hon är alltid lika saknad. Jag träffade även pojkvän för vi hoppade av våra tunnelbanor nästan exakt samtidigt, super! Så fick några pussar innan jag gick hem till Lottie. Dagen har varit helt okej, men nu ska mamma sova så hinner inte skriva mera. Puss på er och trevlig helg! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0