Tisdag <3

Hejsan hoppsan!
I dag vaknade och var jääätte trött! Kudden är alltid skönast när man måste upp! Men men jag orkade ta mig upp ur sängen till slut. I skolan hände inte så mycket, hade ingen lektion första lektionen, visst det var ju skönt, men man kunde ju ha sovit mera då ah! Efter skolan kände jag att jag ville gå ner och träna, och jag fick med mig bästis så vi var nere och träna i badhuset ca en och en halv timme, det var verkligen skönt! Efter tränandet var det raka vägen hem eftersom det var top model i dag, längtat så, han precis hem tills det börja tur det annars skulle jag varit sur resten av kvällen. Förlåt för enn tråkigt inlägg men det har inte hänt så mycket idag. Ha det bäst puss! <3


   

Lite bilder från i dag, älskar dig bästis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0