Söndags ångesten är här igen.

Heej.
Söndag kvällar vad är dom vra för!? Man tänker bara på den tråkiga morgon dagen, ah men men. I går vart det igen bio för alex hade ingen bio lust så vi var hemma hos hans mamma och kollade på Wallander efter Wallander var både jag och älskling jätte trötta så vi gick och la oss, så det blev en tidig kväll i går. I dag har vi varit runt på mio,ikea och så vidare för att älsling ska ha en ny säng. Sen var vi bara hemma och jag åt middag där, Helgen har varit mysig precis som vanligt, Jag älskar dig alex, Jag förtår inte varför jag har dig, du är världens finaste jag förtjänar inte dig <3


 

Min och Alex  fina pankakstårta hihi, och en bild från i fredags min och josses rosa små älsklingar haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0