Onsdag <3

Jag hade skrivigt hela inlägget och när jag förgranska försvann det! ahh va arg jag blir! aja då får jag börja om från början. I natt kunde jag verkligen inte sova det är så mycket som jag tänker på som jag inte alls borde, så kvällen vart inge vidare men men. I dag ringde klockan 08.10 gud va jag hatar den där väckarklockan! vill bara sova sova sova! Men men jag lyckades ta mig upp till slut, på morgonen hade vi idrott just nu spelar vi wollyboll tycker faktiskt det är roligt. annars var skoldagen som vanlig vi hade håltimme sista lektionen great! Just det! fick tillbaka matte diagnosen var inte alls nöjd men fanns dom som hade sämre så det får duga. Efter pluggandet gick jag och Louise och fikade vi gjorde våran årliga tradition ata åreys första semla, mums! Efter fiket så gick vi hem till Louise ett tag, sedan hamna jag här. I kväll är det top model! i like! om 16 min för att vara exakt! Min dag hare varit helt okej, Hoppas ni också har haft det, puss på er! <3



p.s Linda saknar sin Alex enormt! <3

Kommentarer
Postat av: louise

hihi tagen med min kamera vill jag bara säga, hhaah ! :D<33

2009-01-15 @ 17:10:04
URL: http://louiselindhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0