Och så börjar en ny veckan om igen,

Hej alla glada!
I dag är det måndag igen suck! Det har varit en rätt skön dag i skolan idag, fick veta att jag inte klarade av d deladen på matten så jag får nöja mig med en godkänt men det ät ju toppen ändo, men jag fick veta att jag fick vg på min muntliga redovisning på eng, great! Efter skolan gick jag med elin hem, vi gjorde klart svenska läxan och bakade muffins och så kollade vi på twilight gud va den var bra, jag vart helt tårögd i sista scenen. Snälla ni se den! Och när jag kom hem så gjorde jag klar engelska läxan, bra till mig själv haha. I kväll ska jag läsa boken som ska vara utläst i morgon och bara chilla och tittat på tv, skönt skönt! Hoppas ni alla har haft en bra dag! Puss







se den se den se den!

Kommentarer
Postat av: valeria

han e fortfarande inte snygg.:P

2009-01-27 @ 18:20:31
Postat av: louise

joooooooo han är fett fett fett snygg !!! :D visst var den asbra gumman ? :)<33

2009-01-28 @ 16:22:47
URL: http://louiselindhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0