Nyårsafton & Nyårsdagen <3

Hejsan hoppsan!
Jag hoppsa ni alla hade en lyckad kväll, det hade i allfal jag och elin fredde elis och josse. Dom Kom hit klockan 7 i går kväll vi började kvällen med att äta middag, och efter det sjöng vi sing star, haha det var super kul. Efter vi hade sjungit ett tag då maten hade smält, åt vi efterrätt. Efter det sjöng vi ännu mer haha. Sedan vart det ju sent och klockan blev runt 23.55 och då gick vi ut på gården och tittade på raketer det var riktigt fint. Efter vi hade hade varit ute i kylan så gick vi in igen och sjöng haha, men se var elis tvungen att dra så då gick fredde också. Josse gck runt två, men elin sov över här. Vi satt uppe och kollade på boxning till klockan 3 haha sen gick vi inte och la oss och prata till fyra, så snacka om att vi sov länge i morse. Det är så skönt att sova haha. Och idag vakna jag och Elin vid jaa för sent i allafall haha. Efter vi hade kommit upp ur sängen gick vi till fredde och lämnade tillbaka playstationet för vi lånade det i går. Och nu är jag hemma har precis ätit middag. Senare i kväll ska jag till elin för vi ska kolla årets mode uppvisning börjar klockan 20.00 på kanal tre. se den! Nej nu ska jag fixa med bilderna från i går. Hoppas allt är bra med alla. puuuss <3

Lite bilder från i går kväll:



             

Kommentarer
Postat av: louise

jag ville också vara med !! :) du läser min hoppas jag ? :)<3333333333333

2009-01-02 @ 14:17:58
URL: http://loooooooouise.blogg.se/
Postat av: louise

NY BLOGG !!! louiselindhes.blogg.se :D:D<3333333

2009-01-02 @ 15:15:03
URL: http://louiselindhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0