Måndagen är här igen.

Heejsan hoppsan.
I dag är det måndag den absolut tråkigaste dagen på hela veckan, det känns så jobbigt att gå upp på morgonen, och det är licksom själva starten på skolveckan suck! I dag i skolan hände inte så mycket eller jo! Hade min muntliga redovisning på eng hjälp! Men jag tror faktikst det gick bra! Jag och Louise gick på läxhjälpen i dag efter plugget men vi fick inte så mycket gjort där idag. Men efter det åkte vi till Södertälje för hon skulle köpa present till hennes syrra för hon fyller arton i morgon grattis sophie! Jag hade tänkt köpa en väska för jag såg en i stan som var jätte fin som jag ville ha! Men sen i dag vart jag osäker på vilken det var, så ville inte chans, det finns så mycket fint! Jag köpte i allafall ett halsband som jag velat haft länge. När jag kom hem från sädertälje åt jag middag och loggade in på datan där nere och självklart när jag har fått på internet och alla sidor och så dör skiten! Ah jah stör mig verkligen det! men nu är jag vid min data. Det har inte hänt så mycket i dag men men. Jag ville skriva krya på dig till alex för sötnosen är sjuk, krya på dig hjärtat! Hoppas ni alla har haft en bra dag även om det är måndag. Puss på er! <3


 

Dagens inköp och en bild på några bröllopsklännigar
jag och Louise tod och dagdrömde om i södertälje <3

Kommentarer
Postat av: louise

hade en klockren eftermiddag med dig gumman, kolla in på min blogg efter dom fina bilderna på dej sen ;) älskar dig gumman <3

2009-01-20 @ 15:38:28
URL: http://louiselindhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0