Måndag, hatade måndag!

Heej!
I dag är det måndag, jag hatar måndagar! I skolan hände det inte så mycket, hade matte diagnos omg va jag hatar matte men tror det gick hyfsat bra i allafall, efter skolan gick jag ner till rönninge och köpte en bukett blommor för mormor fyller år i dag så var nere och fika hos henne efter skolan. Och jag kom hem för ca en timme sen och efter det har jag bara suttit här. Annars är allt som vanligt.
puuss <3




Vill bara säga en sak till Louise Lindhe kära barndoms vän, jag kommer alltid ställa upp för dig! Mina armar är alltid öppna för dig. Jag älskar dig till döden gumman, glöm inte det <3

Kommentarer
Postat av: louise

dagiskompis, jag är så himla glad att ha dig vid min sida, du finns alltid där för mig med öppna armar som du sa. du ska veta att no matter what kommer jag alltid stå vid din sida ! jag älskar dig verkligen gumman, alltid ska det vara du och jag right ? <333

2009-01-13 @ 21:36:19
URL: http://louiselindhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0