Helgen <3

Heej nu är jag här igen!
I fredags kom alex hit och vi hade en mysig kväll vi tittade lite på let's dance. I går altså lördags så hade jag och alex verkligen ingenting att göra så vi var nere och fikade i rönninge det var mys! Och idag var vi på mc messa i älvsjö inte min grej kanske men det var kul ändå! Äfter ha gått några timmar där åkte jag in och träffade pappa på östermalmstorg vi käkade lunch på stuch eller hur det stavas haha, och när vi var i stan fick jag en klocka av pappsen tack! Har haft en bra helg tråkigt att det går så fort bara. Puss <3
 

 
Helgens inköp, i like! <3

Kommentarer
Postat av: louise

stash sötnos haha :)<33

2009-01-26 @ 16:17:04
URL: http://louiselindhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0