FREDAG!<3

Tjolahopp!
I dag vakna jag och tyckte det kändes så himla skönt att klockan inte hade ringt, men i samma ögonblick kom jag på att jag inte hade satt klockan! Försovit mig!? Men som tur var hade jag bara försovit mig 20 min så jag hann ändo, snacka om tur! I skolan hände inte så mycket jag hade vetepåse på magen för jag hade så himla ont i magen haha måste man så måste man, men vet faktiskt inte varför jag hade så himla ont i dag men det har gått över lite nu nu har jag rn varm data på magen i stället haha. På slöjden i dag hade vi snurr tävling alla skulle göra en egen snurra sen spela man mot våran träslöjdslärare för han är typ bäst på det där, men micke slog han mohah, kul man kan ha en fredags eftermiddag haha. Men efter slöjden gick jag hem och hade sällskap men louise vi as garvade i mördar när louise halkar (som varje gång dåra) haha förlåt Louise (a) Nu sitter jag här och väntar på alex han ska komma hit i kväll och sova här över helgen mys! I kväll vet jag inte vad vi ska göra vi ska i allafall kolla på Wallander 22.15 Mina beck filmer är sluta ah! Dom är ju så mycket bättre än Wallander men det får funka. Nej nu ska jag läsa bloggar, kankse skriver en rad eller två senare, puuss<3


Kommentarer
Postat av: louise

HAHA det är lugnt gumman, det är så jävla roligt ( och jobbigt ) att gå där varje gång för jag håller alltid på att garva på mig !! :D älskar dig dagiskompis <333

2009-01-09 @ 17:26:51
URL: http://louiselindhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0