Fredag <3

Hejsan svejsan!
I dag vakna jag klockan tio för jag hade satt klockan på det, för jag hade tänkt vända tillbaka dyngnet men jag somnade om haha. Jag gick upp ca tolv och då åkte jag med niclas och pappa till media markt för att byta hans mobil kul eller inte. När vi kom hem klollade jag igenom h&m katalogen! Finns ju massa fint, sommar kläderna börjar redan komma in, åh vad jag längtar till sommaren! När jag jag hade kollat igenom katalogen så kollade jag lite på tv, och sen åt vi middag. I kväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra jag får se. I morgon ska jag och storebror äta lunch hos mormor, och efter det ska jag och brudarna åka in till stan Jag Louise Julia och Valle det ser jag fram i mot. Nej nu ska jag in och kolla vad det kommer på tv i kväll, ha det gött! Puuss <3


  <3   

P.s jag saknar dig, kom hem! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0